NABÓR PRACOWNIKA 2

Oferta Pracy na stanowisku:

Kierownik

Środowiskowego Domu Samopomocy

typu AC dla dorosłych osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych

 

Miejsce pracy:

Polski Czerwony Krzyż

Oddział Rejonowy

w Stargardzie

ul. Limanowskiego 24

73 – 110 Stargard Szczeciński

Termin rozpoczęcia stosunku pracy: 01.02.2017 r.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu, w tym  specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  • co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
  • co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
  • umiejętność pracy w zespole, zarządzania grupą pracowników i rozwiązywania problemów personalnych;
  • doświadczenie w prowadzeniu treningu zachowań społecznych;
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office;
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista, empatia;
  • znajomość regulacji prawnych, obligatoryjnych przy prowadzeniu ŚDS typu AC;
  • umiejętność potwierdzona doświadczeniem w aplikowaniu o środki zewnętrzne i ich rozliczaniu;

 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne;
  • organizowanie administracyjnej obsługi  placówki;
  • opracowywanie programu działalności oraz planów pracy;
  • kierowanie pracą zespołu wspierająco – aktywizującego;
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu;
  • inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho – ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się; 
  • sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
  • reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS.

 

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

·         Stabilne zatrudnienie w instytucji z tradycjami, w miłej atmosferze
z profesjonalną kadrą

  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dużą różnorodność i dynamikę pracy
  • poznanie struktury pracy organizacji pozarządowej o charakterze międzynarodowym

 

Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 24 stycznia 2016r. na adres: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin lub szczecin.sekretariat@pck.org.pl  z dopiskiem  OFERTA PRACY w ŚDS w Stargardzie. Kandydaci mogą zostać poddani dodatkowemu procesowi rekrutacji poprzez wykonanie zleconych zadań przez ZOO PCK.

 

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz. Ustaw z 1997 r. nr 133, poz. 883).

Wróć do góry