Asystent koordynatora Centrum Integracji Polsko Ukraińskiej w Szczecinie
ZOO PCK w Szczecinie poszukuje kreatywnego i pełnego pasji kandydata na stanowisko :
ASYSTENT KOORDYNATORA CENTRUM INTEGRACJI POLSKO UKRAIŃSKIEJ W SZCZECINIE
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) wykształcenie wyższe ( licencjat lub studia magisterskie) preferowane kierunki : pedagogiczne, psychologia, socjologia,
b) minimum roczne doświadczenie w pracy w wyuczonym kierunku lub potwierdzony wieloletni wolontariat w placówkach wsparcia dziennego , organizacjach pozarządowych, instytucjach świadczących usługi opiekuńczo wychowawcze,
c) biegła umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office
d) znajomość języka obcego: angielski lub niemiecki (mile widziany rosyjski lub ukraiński) w stopniu komunikatywnym,
KOMPETENCJE:
skuteczna i efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy – własna inicjatywa oraz zaangażowanie , samodzielność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejętność rozwiazywania problemów, sumienność, terminowość, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadanie, umiejętność pracy z ludźmi, zdolności organizacyjne , pomysłowość w przygotowywaniu planów animacyjnych dla dzieci i dorosłych,
WYMAGANIA DODATKOWE:
– prawo jazdy kat. B
– mile widziane doświadczenie przy realizacji projektów/dotacji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
a) współzarządzanie i koordynowanie pracami związanymi z realizacją projektu Centrum Integracji Polsko Ukraińskiej,
zgodnie z umową i wnioskiem o dofinansowanie, w oparciu o aktualny harmonogram realizacji projektu,
b) ścisła współpraca z koordynatorem zadania,
c) bezpośredni nadzór nad osobami prowadzącymi wszelkie formy warsztatowe w Centrum Integracji,
d) komunikacja z odbiorcami zadania,
e) prowadzenie codziennej dokumentacji Centrum Integracji/ listy obecności, dzienniki zajęć itp
f) dbałość o kwestie formalne Centrum Integracji,
g) opracowywanie programu wydarzeń, badanie rynku usług , wyszukiwanie atrakcyjnych form spędzania czasu beneficjentów zadania,
h) monitorowanie poszczególnych etapów wykonania projektu,
i) sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji zadania,
j) rozwiązywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych oraz naprawczych,
k) sporządzanie wykazu potrzebnych do zakupu produktów i artykułów oraz realizacja zamówień,
OFERUJEMY:
a) wsparcie merytoryczne pracowników ZOO PCK
b) umowę o pracę na czas trwania projektu z możliwością kontynuowania,
c) atrakcyjne wynagrodzenie – ok. 4 188 zł brutto,
d) możliwość rozwoju zawodowego,
e) możliwość realizacji własnych pomysłów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV na adres mailowy:
Oferta ważna do 28.02.2023r