NABÓR PRACOWNIKA
Oferta Pracy na stanowisku:
Pracownik
Wydziału Administracyjnego - SEKRETARIAT
Miejsce pracy:
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy
Polskiego Czerwonego Krzyża
w Szczecinie
al. Wojska Polskiego 63
70 – 476 Szczecin
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe: kierunki humanistyczne, np. pedagogika, socjologia, administracja itp.
- znajomość obsługi komputera i programów MS Office
- samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania podległym personelem
- komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista
- doświadczenie w pracy biurowej
- prawo jazdy kat. B
- administrowanie budynków PCK
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- prace administracyjno - biurowe
- inicjowanie i kontynuacja współpracy z jednostkami podległymi Zachodniopomorskiemu Oddziałowi Okręgowemu PCK w Szczecinie
- administrowanie budynkami, w tym techniczno – remontowych, współpraca z kontrahentami i firmami zewnętrznymi
- zarządzanie czasem pracy podległego personelu
Wybranym kandydatom oferujemy:
- pracę w miłej atmosferze z profesjonalną kadrą
- możliwość rozwoju zawodowego
- dużą różnorodność i dynamikę pracy
- poznanie struktury pracy organizacji pozarządowej o charakterze międzynarodowym
- stabilne zatrudnienie w instytucji z tradycjami
Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 10 lutego 2017r. na adres: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin lub szczecin.sekretariat@pck.org.pl z dopiskiem OFERTA PRACY
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2002 r. nr 101, poz. 926 za zm.).