NABÓR PRACOWNIKA 2
Oferta Pracy na stanowisku:
Kierownik
Środowiskowego Domu Samopomocy
typu AC dla dorosłych osób przewlekle psychicznie chorych oraz osób wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych
Miejsce pracy:
Polski Czerwony Krzyż
Oddział Rejonowy
w Stargardzie
ul. Limanowskiego 24
73 – 110 Stargard Szczeciński
Termin rozpoczęcia stosunku pracy: 01.02.2017 r.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w domu, w tym specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
- co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami z zaburzeniami psychicznymi;
- doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym;
- umiejętność pracy w zespole, zarządzania grupą pracowników i rozwiązywania problemów personalnych;
- doświadczenie w prowadzeniu treningu zachowań społecznych;
- znajomość obsługi komputera i programów MS Office;
- samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista, empatia;
- znajomość regulacji prawnych, obligatoryjnych przy prowadzeniu ŚDS typu AC;
- umiejętność potwierdzona doświadczeniem w aplikowaniu o środki zewnętrzne i ich rozliczaniu;
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- kierowanie bieżącą działalnością placówki w oparciu o obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne i zarządzenia wewnątrz organizacyjne;
- organizowanie administracyjnej obsługi placówki;
- opracowywanie programu działalności oraz planów pracy;
- kierowanie pracą zespołu wspierająco – aktywizującego;
- sprawowanie nadzoru nad realizacją standardu opieki nad uczestnikami, stwarzając im warunki bezpiecznego pobytu;
- inspirowanie, koordynowanie i wdrażanie pracy edukacyjnej i metodycznej wśród uczestników ukierunkowanej na poprawę aktywności, właściwą kondycję psycho – ruchową, pro społeczna i higieniczną oraz bezpiecznego zachowania się;
- sprawowanie nadzoru nad rzetelnym sporządzaniem niezbędnej dokumentacji określonej w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 09.12.2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy;
- reprezentowanie placówki na zewnątrz oraz współpraca z instytucjami i środowiskiem lokalnym mająca na celu zapewnienie integracji społecznej uczestników ŚDS.
Wybranym kandydatom oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie w instytucji z tradycjami, w miłej atmosferze
z profesjonalną kadrą
- możliwość rozwoju zawodowego
- dużą różnorodność i dynamikę pracy
- poznanie struktury pracy organizacji pozarządowej o charakterze międzynarodowym
Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 24 stycznia 2016r. na adres: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 63, 70-476 Szczecin lub szczecin.sekretariat@pck.org.pl z dopiskiem OFERTA PRACY w ŚDS w Stargardzie. Kandydaci mogą zostać poddani dodatkowemu procesowi rekrutacji poprzez wykonanie zleconych zadań przez ZOO PCK.
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych (Dz. Ustaw z 1997 r. nr 133, poz. 883).