Pracownik Wydziału Organizacyjnego

Miejsce pracy:

Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie, Wojska Polskiego 63, 70 – 476 Szczecin

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie średnie
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B wraz z doświadczeniem w prowadzeniu samochodów służbowych

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • prace administracyjno – biurowe
  • koordynacja działalności statutowej Polskiego Czerwonego Krzyża, w tym pracy placówek PCK typu:  Klub Senior+ w Szczecinie, Placówki Wsparcia Dziennego PCK, usług opiekuńczych
  • inicjowanie i kontynuacja współpracy z jednostkami podległymi Zachodniopomorskiemu Oddziałowi Okręgowemu PCK w Szczecinie, w tym wyjazdy służbowe do tych placówek;

 

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • pracę w miłej atmosferze z profesjonalną kadrą
  • dużą różnorodność i dynamikę pracy
  • poznanie struktury pracy organizacji pozarządowej o charakterze międzynarodowym
  • stabilne zatrudnienie w instytucji z tradycjami

 

Praca w wymiarze jednego etatu.

Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres: szczecin.sekretariat@pck.pl
z dopiskiem  OFERTA PRACY

 

 

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko  zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wróć do góry