Zapytanie ofertowe na pojazd 4×4

Zapytanie ofertowe na zakup pojazdu osobowo-terenowego typu SUV z napędem 4x4  wraz z wyposażeniem dla  Grupy Ratownictwa Polskiego Czerwonego Krzyża w Koszalinie Zadanie współfinansowane ze środków Marszałka Zachodniopomorskiego, Prezydenta Miasta Koszalina i Starosty Koszalińskiego.

Zleceniodawca:
Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie 70-476 Szczecin , Aleja Wojska Polskiego 63,  KRS: 0000225587, 
NIP: 852-000-37-01

 

Przedmiot zamówienia:

Samochód osobowy typu SUV z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem.

 

Wymagania techniczne:

  1. Szczegółowy opis „Oferty na pojazd specjalistyczny terenowo-osobowy 4x4 typu SUV wraz z wyposażeniem” w załączniku.
  2. Specyfikacja pojazdu i wyposażenia dostępna w załączniku nr1.
  3. Wyposażenie w sprzęt ruchomy do pojazdu w załączniku nr 2.
  4. Samochód ma posiadać oznaczenie informujące o zakupie w ramach dofinansowania ze środków z budżetu państwa: Sfinansowano ze środków Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, Prezydenta Miasta Koszalina oraz Starosty Koszalińskiego z logotypem instytucji (wzór oznakowania dostarczy zamawiający nażądania).

 

Na cały sprzęt Oferent udzieli minimum 48 miesięcznej gwarancji.
Czas realizacji: 30 dni od daty zlecenia.

Termin nadsyłania ofert: Termin nadsyłania ofert w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Oferta na pojazd specjalistyczny terenowo-osobowy 4x4 typu SUV wraz z wyposażeniem” do dnia 9 lipca 2021r. na adres: Zachodniopomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie 70-476 Szczecin, Aleja Wojska Polskiego 63.

Wróć do góry